.

Image Map

DAYS: With me #2

Vineri... Cita bucurie doar intr-un cuvint
Ce-am facut eu ieri? Am citit in Memo Gim despre semnele de punctuatie si cind se folosesc, caci mie Limba Romana imi place:D
Ieri am incercat sa fac ceva frumos. Nu prea stiu cum se numeste aceasta tehnica, dar la educatia plastica o vom invata. Cind eram mai mica verisoara mea, Romina, mi-a aratat acest lucru. Eu va pun o poza si precis ca va veti da seama despre ce e vorba

Pentru a face aceste desene ai nevoie de: hirtie alba, ata alba, acuarela, foarfeca ,pensula, un pahar cu apa.
Iai o foaie alba si o indoi in doua, apoi pe o foaie de maculator pui ata si o colorezi





Apoi ata o asezi pe foaia indoita in ce forma vrei. Indoi foaia, apesi tare peste ata si de coltul de ata ramas inafara tragi tinind apasat peste ata



Rezultatul primit:


Merci!O zi Buna!


No comments:

Post a Comment