.

Image Map

Hobby

Buna la toti!
Iata ca azi e ultima zi a lunii iunie! Asa de repede a trecut aceasta luna!Acum sunt calduri foarte mari, iar la amiaza aproximativ nimeni nu sta pe-afara. Eu ieri am incercat sa desenez cite ceva, caci este unul hobby-urile mele. M-am mai uitat pe Youtube la DebbyArts la citeva videouri si am incercat si eu sa desenez, si, sa va spun sincer, mi s-a primit desenul.

In acest desen eu am reprezentat moda noastra intr-un fel. La inceput doream sa fac parul un pic ondulat, dar am ajuns ca s-a primit drept, oricum a iesit frumos. Maioul este unul pe care il am si eu (negru cu inimoare albe) si am incercat sa il reprezint pe desen. Pantalonii acestia din desen se numesc Boyfriend Jeans. Ei deobicei nu au talie inalta si au buzunare, insa eu i-am schimbat un pic dupa placul meu. De incaltaminte nu prea am ce zice, deoarece eu foarte rau sta cu desenatul incaltamintei, dar oricum stiti ca sunt ALL STARS.

Astazi vreau sa mai desenez, insa vreau sa ma inspir de la DebbyArts.

Va propun sa ascultati cintecul de Nicole Cherry feat, Doddy - Rezervat


No comments:

Post a Comment