.

Image Map

10 moduri de a-ti lega sireturile


Buna la toti!
Fiecare din noi vrea sa arate frumos chipul sau dar desigur si hainele, accesoriile, incaltamintea. Pentru cei ce prefera vara sa poarte mai mult ghete, am venit cu un ajutor. 
Astazi o sa va prezint 10 moduri de a-ti lega sireturile.

1.
Eu consider ca acesta este un model destul de simplu de realizat. Acest fel de a lega sireturile se aseamana foarte mult cu cel simpu(in X).

2.
Acest model tot se aseamana cu cel simplu, doar ca acesta este dublu. Mie imi place.

3.

Ador foarte mult acest model! Mie  intotdeauna imi place ceva clasic si nu prea bogat. Eu chiar am experimentat.
4.
Se aseamana foarte mult cu modelul precedent, doar ca acesta este format din 2 culori innodate.

5.
Mi-a placut destul de mult acest model, mai ales inceputul(de jos). E ceva neobisnuit si nemaivazut.

6.
Pur si simpu e cel mai tare model pe care l-am vazut vreodata. Imi place foarte, foarte mult! L-am experimentat si pe acesta si a iesit un rezultat frumos.
7.
Acest model se aseamana cel mai tare cu cel simplu. Daca te uiti de departe ti se pare ca e modelul simplu, dar totusi nu e.
8.
Acest model este al doilea preferat de mine, dar inca nu l-am experimentat. E un pic greu, dar pina la urma te deprinzi si deacum iti pare usor.
9.
Acest model este al treilea preferat de mine. Mie imi plac romburile care se aliniaza intr-o linie verticala, dind un aspect dragut.
10.
Acest model seamana cu Loop Back foarte mult, iar diferenta dintre ele nu prea se observa.

No comments:

Post a Comment