.

Image Map

Summer TAG

Buna la toti!
Astazi am decis sa fac primul meu TAG. Ce este un TAG? Sint niste intrebari pe diferite teme la care trebuie sa raspunzi. Eu voi face un TAG cu tema de vara.
1)Ce iti place sa faci cel mai mult vara?
   Sa dorm :D
   Ok, ce-mi place sa fac? Sa... dorm :D :))

2)
Ce bautura preferi vara?
   Nu stiu de ce, dar eu iubesc vara sa beau Sprite.

3)Ce haine iti plac sa porti in timpul verii?
   
Imi place cind ma duc in oras sa ma imbrac intr-o rochie/fusta, dar asa prin sat ma imbrac in maiou, sorti. espadrile, ochelari de soare sau sapca.


4)Ce filme vizionezi in timpul verii?
   
Eu, de obicei, vara privesc multiki de la Pixar. Vreau sa privesc Intors pe Dos, Minionii, Universitatea Monstrilor si altele.

5)
Melodia ta preferata vara aceasta?
   
Robert Toma feat. Marius Moga - Toata Vara

6)Accesoriul preferat vara aceasta?Ochelarii de soare

7)Care este inghetata ta preferata?   Cornisor

8)
Unde ai de gind sa iti petreci vacanta? 
Acasa, la Molesti, la AquaPark.

9)
De obicei,regreti ca a trecut vara?Daca da, de ce? 
Daaa, foarte mult!Dupa aceea avem scoala, e frig, nu dormi cit vrei si multe alte motive


No comments:

Post a Comment