.

Image Map

Lumina stinsa!?

Buna la toti!
Azi a fost cea mai plictisitoare zi din viata mea! Offf, lumina stinsa de la 10 pina la 5, nu de ce? Ce-am facut noi rau?:D. Nu stiu cum voi, dar eu azi am dovedit sa fac asa multe lucruri: sa stau si sa-a-a... stau:D. Azi-dimineata m-am trezit cu asa o dispozitie:D. Vapshe, la mine azi tot anapoda:D. Browserul vechi isi facea de cap si am instalat altul si pina m-am logat pe toate retele de socializare, offf! Si plus la aceasta nu pot asculta muzica pe ok.ru si viziona video, dar pe youtube pot, asa ca e ok totul :D. Am gasit la tot iesire din situatie. Am facut legutura dintre browser(Amigo) si muzica de pe ok.ru, asa ca o pot asculta pe o pagina speciala. Stau acum si ascult Katy Perry.
Eri am privit Minionii. Cred ca toti ati auzit de acest multik. A fost foarte asteptat de mine, dar sa va spun sincer, nu chiar mi-a placut. Despicable Me a fost mult mai interesant. L-am privit de pe kinogo.co , dar calitatea lasa de dorit. Daca doriti vreti sa-l priviti iata aici link-ul: http://kinogo.co/5316-minony-2015.html .
Tot ieri am mincat placinte cu brinza...neam-neam :D.


No comments:

Post a Comment