.

Image Map

De ce iubesc limba engleza? Cum sa inveti limba engleza mai usor?



        Limba engleză este o limbă plină de farmec și destul de interesantă. Ea este considerată „la modă”. Nu prea înțeleg de ce copiii, adolescenții și tinerii din ziua de azi nu prea o învață? Această limbă o poți folosi în orice țară, fiindcă majoritatea oamenilor de pe glob știu engleza, mda, cu excepția moldovenilor. Totuși încă nu mi-am răspuns la întrebarea: de ce îmi place limba engleză? Nu știu de ce, dar îmi place. Pur și simplu e atît de interesantă, dar și foarte ușoară. Gramatica chiar că e ușoară dacă facem comparație cu gramatica limbii române sau franceze.

        Limba engleză dacă te stărui de mic copil să o înveți, atunci îți pare ușoară, dar dacă de-abia acum ai început să o înveți, îți va fi mai greu. Lecțiile le limbă engleză de la școală nu sunt destule pentru a ști limba engleză destul de bine. Puteți apela la lecțiile online, fiindcă acolo vă dau propoziții care vă ajută să comunicați în caz că sunteți într-o țară străină. Desigur că puteți aplica și metoda mea: puneți-vă toate rețelele de socializare în limba engleză, iar astfel chiar că vă va fi de ajutor. Orele particulare tot sunt de ajutor, fiindcă înveți împreună cu profesorul ceea ce TU nu  știi și cum să te exprimi, fiindcă cînd sunteți în jur la 20 de elevi în clasă profesorul nu se va ocupa cu fiecare în parte. El cînd explică, explică pentru toți.

        Sper că v-am fost de ajutor și poate v-am motivat să învățați această limbă mai bine, căci puteți!

No comments:

Post a Comment