.

Image Map

DAYS: With me #6

Buna la toti!
Nici nu-mi vine sa cred ca deacum fac al saselea days with me. Miine incep o noua categorie, iar daca va avea un succes mare, voi mai face. In aceasta luna va aparea si: Facebook, ce ne-am face fara tine | #2. La inceputul lunii august voi face un jurnal de calatorie care va dura vreo 4-5 zile. Acestea au fost toate stirile asa ca fiti pe faza.
Astazi, 15 iulie,  am fost la o sesiune foto in rasarita si prin sat. Pozele le aveti mai jos. Nu de mult a plouat si asa nu-mi place cind ploua tocmai atunci cind eu vreau sa-mi pun pozele pe interenet:D
Cu totii cred ca ati observat ca mi-am editat un pic blogul. Va fi alta poza la intro in curind, dar inca lucrez la ea. Mi-am pus meniu, si imi voi schimba poza de la 'Despre mine'.




No comments:

Post a Comment