.

Image Map

Filmul „Тренер” (2015)




Bună la toți!<3
       Acum că e vară, e timp de leneveală, majoritatea din noi vizionează filme. Eu aleg să vizionez filmele apărute în acest an(2015). Cred că cu toții ați auzit de filmul Тренер. Chiar dacă este de la Disney e super tare filmul. L-am vizionat de pe kinogo.co. Eu majoritatea filmelor de acolo le vizionez. Acest film este o dramă, dar chiar este trist. Protagonistul este Jim White, un fost antrenor profesionist al fotbalului american din California. El, împreună cu familia, s-a mutat într-un oraș-fermă McFarland. Acolo s-a angajat drept antrenor de educație fizică și a observat marele potențial al elevilor în domeniul cross-ului. Astfel, el și-a făcut o echipă de 7 băieți de cross-country, pentru a se înscrie la campionatul de cross-country din California. Această echipă a trecut prin multe greutăți, dar pînă la urmă A ÎNVINS. Echipa McFarland devine cu timpul faimoasă Calirfoniei, iar mai apoi Americii, Asiei și Europei participînd la multe campionate.
      Vă propun să vizionați acest film, fiindcă e foarte interesant! Eu, de fapt, nu iubesc așa gen de filme, dar acesta mi-a plăcut foarte mult! Iată link-ul de unde l-am vizionat: http://kinogo.co/5634-trener-2015.html

No comments:

Post a Comment