.

Image Map

12 modele de deblocare a ecranului


În ultimul timp, aproximativ toți oamenii au smartphone-uri la care-și pun PIN-uri, parole, modele etc. pentru deblocare. Mă număr și eu unul printre aceștia. Cel mai des eu folosesc modele(din puncte), iar pe zi ce trece încerc sa inventez tot mai multe. Astăzi am venit cu 12 modele de deblocare a ecranului și sper că le veți pune în practică!

1. Este un model simplu și ușor de realizat. Se aseamănă foarte mult cu litera V. Eu acest model l-am avut mult timp pus la mine la ecranul de deblocare. Eu cred că puteți să-l puneți în practică, fiind foarte ușor și necunoscut de ceilalți.

2.Acest model tot este neîntîlnit. De fapt, nu eu l-am inventat, dar fratele meu îl folosea și l-am preluat și eu de la el. Majoritatea prietenilor mei știu acest cod de la mine.
3.Acesta este un model simplu, nu e atît de greu. Eu cred că majoritatea din voi știți acest cod, fiindcă el este destul de popular.
4.Acest cod nu l-am întîlnit la nimeni, iar mulți din voi vor zice: cum așa?eu am acest model?. Da, voi aveți, dar nu chiar așa. La voi începutul e din mijloc, dar în imagine e de jos, așa că: chiar și o liniuță contează.

5.Acest model este ușor, dar aceasta cînd îl știi, dar cînd nu-l știi păi atunci te poți încurca. Am mai văzut la unii oameni acest cod.
6.Îmi place foarte mult acest model. Nici pe acesta nu l-am mai văzut la cineva, iar eu aș vrea să-l pun în practică într-o zi.
7. Modelul acesta l-am pus în practică, dar puțin timp și era destul de ok.
8.Acest model eu îl consider cel mai greu, dar și foarte bun. Avînd acest cod nu-ți faci griji că cineva poate să-ți umble prin lucrurile tale din telefon,
9.Acest cod l-am aflat de la o fată. L-am pus și pe acesta pe puțin timp în practică. Puteți sa-l încercați, fiindcă e destul de bun ca să-l ai ca model.
10.Acest model se începe ca cel din imaginea anterioară doar că se continuă. Îmi place acest model, fiindcă e greu de aflat.
11.
12.Pur și simplu eu cred că acesta e cel mai greu model pe care vreodata l-am inventat.

1 comment: