.

Image Map

Interviu de la bloggeri #1

Bună la toți!
Astăzi am dat un interviu unui blogger din Moldova: Ana-Maria Brașovschi. Mie îmi place foarte mult blogul ei, dar mai ales conținutul e foarte tare! Pentru cei ce doresc să afle de ce mie îmi place așa de mult blogul ei, iată linkul: http://myblogmdsg.blogspot.com/#_=_.

1.De cit timp vă ocupați cu blogul? Eu blogul îl am de un an și ceva, dar anume ca să postez mai des în el a durat cam în jur de 7 luni și apoi am luat o pauză.
2.Ce fel de postări vă place cel mai mult sa scrieți? Cel mai mult îmi place să postez articole care îi poate motiva pe cei din jur să fie mai buni, de la început îmi plăcea să recomand blog-urile pe care eu le citeam și îmi păreau interesante astfel de idei. 3.La început cîte vizualizări aveați pe zi? La început aveam undeva 50 de vizualizări pe zi și apoi 100 etc. 4.Ce bloguri citiți? La moment citesc blog-ul Xeniei Dascăl și Lilianei Crăciun. 5.Ce fel de postări va place sa citiți? Mai mult prefer să citesc postări de genul: sfaturi utile(nu contează din ce domeniu), ceva recomandări de filme interesante care merită de vizionat, cum poți să-ți petreci timpul zilei eficient etc. 6.Cite vizualizări aveți pe zi în prezent? Chiar ieri am avut 40 de vizualizări, ceea ce m-a mirat foarte mult, fiindcă nu am nici un articol nou acum. 7.De unde ați avut ideea de a va face un blog?Cineva v-a inspirat? Înainte de a începe blog-ul meu,citeam o sumedenie de blog-uri și eu la fel îmi doream să tot scriu ceea ce îmi place, ce simt, ce gîndesc. Anume blog-ul m-a și ajutat să formulez corect gîndurile, să muncesc, fiindcă nu este chiar atît de ușor să scrii un articol.
8.Le-ați propune tinerilor din ziua de azi să-și facă blog?De ce? Da, cred că se merită să-și facă tinerii un astfel de blog, deoarece în așa mod vor fi siguri în forțele proprii. Cineva din ei poate și în viitor va îmbrățișa o profesie unde va fi nevoie să scrie vreun articol, interviu, părere constructivă. Deci, nu strică nimic această ocupație. 9.Cum ar arata un blog frumos în viziunea dumneavoastră? Un blog frumos desigur trebuie să nu fie plagiat de la cineva chiar și acel design, idei de articol. Cînd deja ești decis să începi să scrii, trebuie să știi ce și cum trebuie să fie aranjat pentru a capta atenția cititorilor. 10.Ce parere credeți că au cititorii blogului dumneavoastră despre el? Din punctul meu de vedere,cred că cititorii blog-ului meu au o părere bună. Chiar și de la început aveam o frică că vor apaăea ceva critici, dar am primit numai mesaje de încurajare, ceea ce m-a motivat să scriu mai departe.
Îi mulțumesc mult pentru răspunsuri!

No comments:

Post a Comment