.

Image Map

La Belle Musique si Majestic Casual - muzica pentru relaxare < 3

             




              Bună la toți!<3           
              Nu știu cum voi, dar eu vara iubesc să ascult muzică. În special iubesc muzica relaxantă. De mult timp am descoperit La Belle Musique, însă pe atunci nu îmi plăcea, fiindcă aveam alte gusturi, dar acum îl ador! La Belle Musique este un canal de pe youtube în care sunt o sumedenie de remix-uri, cîntece, playlist-uri. Majestic Casual tot este un canal cu muzică, remix-uri, playlist-uri.
               Îmi place să ascult muzica aceasta, fiindcă ea te calmează, fiindcă nu are versuri sau uneori are puține și nu prea se înțeleg. De fapt, remix-urile obișnuite nu te calmează, ba din contra te fac mai nebun, dar acestea sunt în așa fel făcute încît te relaxează. Cînd sunteți enervați puteți să vă puneți cîte un remix liniștit și poate vă veți schimba. Să vă spun sincer, toate remix-urile îmi plac. Cînd scriu ceva pentru blog păi îmi pun aceste piese și îmi vine inspirația :D .




No comments:

Post a Comment