.

Image Map

Ce mai nou?(facebook/ziua mamei/Molesti)

Bună la toti!
    Luna iulie la mine a decurs destul de bine. A fost o luna linistita, nu prea distractiva. La inceputul acestei luni a venit neapoata Adina si a stat la mine 2 saptamini(fara parinti) si nu  va inchipuiti ce chin aveam, nici din casa nu puteam sa ies:D(prietenele mele confirma aceasta). Intr-o duminica a venit si faratele meu si atunci am scos cartoafe. Nu stiu ce poate fi mai rau decit a scoate cartoafe(in afara de prasit):D. Acum pe la sfirsitul lunii am inceput sa privesc un serial: Вероника.
    Nu stiu daca toti ati observat, dar cind am facut pe blog 2000 de vizualizari am creat o pagina de facebook:    S H I N E  Blog by Livia, si de-abia am 7 like-uri, dar ieri aveam 4, aceasta inseamna ca progresam :D. Eu v-am anuntat de pagina de facebook intr-o postare, dar fiindca era la sfirsit nu prea ati atras atentia, asa ca ,daca vreti sa-i dati like, sunt in partea dreapta a blogul butoanele Like & Share, dar daca vreti sa o vedeti accesati acest link: https://www.facebook.com/shineblogbylivia.
    Astazi este ziua mamei mele, implineste 46 ani si ii doresc si aici, pe blog, multi ani inainte si multa fericire. Am felicitat-o pe toate retelele de socializare. Poze de la ziua ei nu am de unde sa pun, fiindca ea e la Rusia, dar o veti vedea in jurmalul de calatorie.
    Daca tot am inceput sa vorbim de jurnalul de calatorie, sa continuam! O sa va spun mai multe detalii despre el. Acest jurnal va tine 5 zile(de pe 9 pina pe 13 august). Eu pe 9 august ma voi duce la Molesti(satul meu natal), iar pe blog voi scrie ce-am facut eu in fiecare zi, va voi prezenta satul, hainele mele noi, prietenele de acolo etc. Sper ca o sa va fie interesant!






No comments:

Post a Comment