.

Image Map

Cum sa-mi promovez blogul?

Buna la toti!
Multi dintre bloggerii incepatori isi pun intrebarea: cum sa-mi promovez blogul? Cautind  pe google gasesti foarte multe rezultate.
Eu consider ca: pentru ca sa ai multi vizitatori trebuie sa postezi ceva interesant, ceea ce ar cauta oamenii pe google, ceea ce atrage multi cititori. Desigur ca nici aspectul nu trebuie lasat la o parte, deoarece nimanui nu-i place sa citeasca un blog care arata urit, scrisul nici nu se intelege, pozele nu sunt aranjate corect etc. Mie foarte mult imi place sa citesc un blog care e pe fundal alb, cu un scris clasic, totul aranjat corect, ah da, si ortografia!
Unii zic ca nu e destul doar aceasta si eu sunt total de acord. In primul rind orice postare pe care o scrii public-o pe retele de socializare(Ok.ru, facebook, twitter, ask.fm, vkontante etc.). Sunt site-uri in care iti publici blogul, de exemplu blogosfera.md, toateblogurile.ro, blogupp.com.
Desigur ca trebuie sa fii ORIGINAL, sa nu copii pe nimeni. In primul rind daca vei copia design-ul, postarile atunci unui vizitator ii va fi plictisitor sa citeasca din nou aceeasi postare pe care a citit-o de pe alt blog. Titlurile unei postari puteti sa le mai repetati, principalul continutul sa fie ceva care sa-i atraga pe cititori, iar ei la rindul lor sa le spuna si prietenilor sai despre acest blog si tot asa.
Si in ultimul rind, trebuie sa va faceti blogul pe o platforma populara ca Blogger si WordPress, fiindca celelalte nu sunt atit de cautate.
Daca esti un blogger incepator poti sa urmezi aceste sfaturi, iar daca doresti o parere despre blogul tau poti sa mi-l trimiti pe orice retea de socializare, iar cu drag ma voi uita!

No comments:

Post a Comment