.

Image Map

Ce poti face intr-o zi calduroasa de vara?

Bună la toți!
Ne aflăm în zilele cînd sunt călduri foarte mari. Ce putem face într-o astfel de zi? Desigur că să stăm în casă, dar nu putem într-una să stăm, trebuie să ne ocupăm cu ceva. Astăzi am venit cu cîteva idei despre ce poți faci stînd în casă cînd afară sunt călduri mari!

1. Poți viziona niște filme, în caz că nu vreai să faci un efort fizic. Eu vă propun filmele:  16 wishes, Шаг вперёд: Всё или ничего, Aplicatia(Zapped), Прости за любовь, Застрял в любви, Миньоны, Гадкий я 1 и 2, Up (Deasupra tuturor), Trener.
2.Poți să stai pe internet, dar te vei plictisi, iar din acest motiv fă-ți un blog pe blogger, weebly sau wordpress, și astfel timpul va trece mai repede făcîndu-l, scriind vreo postare, personalizîndu-l.
3.Poți, desigur, să faci mîncare de exemplu: o salată de crudități, o rețetă care ați găsit-o pe internet și vreți să o încercați sau ceva inventat de voi.
4.Poți să-ți asortezi unele haine, mai ales că se apropie școala. Eu de obicei cînd nu am lumină fac acest lucru, fiindcă nu pot sta pe internet:D.
5.Fă-ți o listă cu lucrurile pe care dorești să ți le cumperi. Pot fi haine, obiecte, accesorii, iar cînd te vei duce la cumpărături nu va mai trebui să-ți amintești ce trebuie să procuri, fiindcă vei avea lista în față.
6.Personalizează-ți un carnet sau un caiet. Eu cred că aceasta e o idee foarte bună, în caz că vrei să-ți scrii gîndurile, primejdiile, evenimentele importante într-un carnet, dar nu-ți place cum arată. Click aici și vei vedea mai multe tutoriale de acest gen.
7. Poți încerca să faci niște decorațiuni pentru camera ta. Caută printre postările mele DAYS: With me #2 și #3, poate îți va fi ajutor!

Aștept întrebări pe ask: http://ask.fm/cherrrrry6

No comments:

Post a Comment