.

Image Map

DAYS: With me #4

Buna la toti!
Cine? Cine poate sa se trezeasca la 7 si sa scrie pe blog? Livia!
Ok, hai sa trecem la subiect. Ieri, am iesit cu o prietena (Nadea privet!), iar ea mi-a propus ca pe blog sa scriu ce fac eu o zi intreaga, un evenimet de al meu, ceva din viata mea etc., pentru ca ei ii plac asa genuri de postari (blogul ei: http://nady2013.blogspot.com/)
Ieri a fost o zi faina, din cauza ca nu a fost foarte cald afara, ba din contra chiar a batut vintul destul de bine. Pe la amiaza a fost si soare asa ca eu am profitat de el si mi-am facut citeva poze.






Tot eri mi-am adaugat inca o bratara la colectia mea de bratari, iar fiindca am pomenit de ea va voi arata-o.


Prima bratara: Model: Shamballa
                        Culoare: Albastra
                        Pret: 45 lei(margelele)+6 lei(2 m de ata)+4 lei(margelele de la capat)=55 lei
Eu singura am facut-o. Nu o vind, nici n-am de gind, pur si simplu pretul l-am calculat ca sa stiti cit m-a costat. La incheiere un pic mi s-a dat drumul, dar o sa ma duc acasa si o sa mi-o fac.

A doua bratara: Model: Shamballa
                          Culoare: Roz
                          Pret: 15 lei(margelele)+ 6 lei(2 m de ata)+2 lei(margelele de la capat)=23 lei
Aceasta bratara tot eu am facut-o si mi place foarte mult cum s-a primit.

A treia bratara: Model: Shamballa
                         Culoare: Rainbow
Pretul nu l-am spus fiindca eu de mult mi-am cumparat ata si margelele, iar din ce mi-a ramas am facut bratara aceasta.

A patra bratara: Nu stiu nimic despre ea, deoarece am primit-o cadou de 8 martie de la o prietena.

A cincea bratara: Este o bratara Nike, pe care mi-a dat-o o fata mai demult.


Ultima bratara: Este o bratara simpla de tot, insa mie imi place

Aseara toti vizionam Masha i Medvedi. Stiu toate episoadele, pentru ca nepotica are o saptamina de cind sta la bunica si intr-un interval de timp asa de scurt le-am memorizat. Va anunt ca a aparut si episodul 51 la Masha i Medvedi. Cei interesati pot sa se uite pe youtube.




Ieri am facut si o baie



Seara mi-am impletit doua codite si le-am rotit facind doua cocuri si am dormit cu ele, iar astazi dimineata aveam par cret




No comments:

Post a Comment