.

Image Map

Cu ce te poti imbraca pe timp de vara?

Bună la toți!
În această vară sunt în trend hainele hipster. Mie îmi plac, dar mai mult prefer rochiile sau fustele, adică ceva clasic și elegant. Rochiile largi și cu o curelușă  pentru mine sunt PERFECTE.


Șortii scurți cu maiou se asortează perfect. Mie cel mai tare îmi place să combin o vestă cu maiou și șorți sau un ghiozdan din piele.





După cum v-am mai spus eu dor fustele. Îmi place să le combin cu ghete All Stars albe, Vans negre sau cu sandale Katrine. Maioul de obicei îl aleg un pic mai larg, fiindcă mai ales dacă e cald afară eu nu transpir și plus la aceasta arată destul de frumos.


Această combinare din imaginea de mai jos îmi place foarte mult. Totul e atît de elegant. Un maiou alb și o fustă verde se asortează perfect!

No comments:

Post a Comment