.

Image Map

DAYS: With me #5

Buna la toti!
Eri am avut o zi foarte faina plina de evenimente hoaiose.
Prietena mea, Nadea, a venit la mine, iar eu aveam un copac de pere si ne urcam pe gard ca sa mincam pere. Am si un video
Pe urma am luat perele si am inceput sa facem selfie-uri cu B612 si se primeau asa niste poze klassnie(la figurat:D). Cind o sa le puna pe instagram sau facebook sau oriunde alundeva le voi pune si eu in aceasta postare.


Apoi am stat, mi-am facut o poza foarte faina cu sorele pe care am pus-o pe instagram


Peste vreo ora, eu si Nadea, am plecat pe stadion sa felicitam o fata cu ziua de nastere, dar am asteptat pina cind ea a iesit.





Pe stadion erau niste colegi de clasa si sora a unuia din ei. Am tras-o de urechi de 15 ori pe acea fata(Nastea privet!).Nu stiu de ce, dar ea imi spunea ca nu gasea un tort la Orhei, ce drept, la multi elevi de la noi din sat le-au fost ziua de nastere si poate si din alte sate, dar oricum un tort sa nu gasesti? Moldova, tu faci minuni! Apoi ne-am dus pina la magazin si ne-am cumaparat inghetate.





2 comments: