.

Image Map

TAG: 15 Întrebări Aleatorii

Bună la toți! Cred că majoritatea din voi știu ce este un TAG. Sunt niște întrebări pe anumite teme: școală, prieteni, frați etc. Într-un cuvînt, aceste întrebări, sunt un TAG. Astăzi am hotărît ca pe blog să mai scriu un TAG, care l-am găsit pe un blog din Moldova.

1.Cum te numește familia/ce poreclă ai în familie?
   Eu, cum mă numesc Livia, de mic copil mama și fratele mă numeau Livica. Chiar și în prezent îmi zic așa.

2.Cel mai ciudat obicei al tău?
   Hmm...Sincer nu știu. Fiecare din noi are cîte un obicei mai ciudat, dar la momentul dat nu-mi pot aminti.

3.Ai fobii? Dacă da, care?
   Da am fobii. Nu știu dacă o să credeți(ce-i drept că nici eu nu cred), dar mi-e frică de cîini. Sună cam ciudat, dar așa e. Păianjenii tot sunt o fobie pentru mine, dar la mai mulți le e frică de ei. Cînd eram mică îmi era frică de pisici. Sunt un om destul de ciudat =))

4.Ai vreo piesă care ascultănd-o te face să vrei să distrugi lucruri?
   De obicei, nu ascult cîntece din acest gen. Eu cred că ar fi Rock-ul, fiindcă poți să înnebunești ascultîndu-l.

5.Ce obiceiuri nu-ți plac la oameni?
   Eu cred că fiecare din noi a văzut vreun om mîncînd răsărită pe care o scuipă chiar în mijlocul drumului. Desigur că nu doar scuipatul de răsărită, dar și scuipatul în general este un obicei cam urît, în special, al moldovenilor.

6.Ce obiceiuri nervoase ai?
   Cînd sunt foarte emoținată, încep a tremura și mă înroșesc.

7.Care a fost primul tău animal de pluș & numele lui?
   
Cînd eram mică aveam jucării de pluș, dar nu mă prea jucam cu ele. Cînd am împlinit vîrsta de 12 ani, familia mi-a luat un urs gigant de pluș și i-am pus numele Brown.

8.Ce băutură comanzi de obicei la Starbucks?
   Din păcate, Starbucks nu există în Moldova, dar aș vrea foarte mult să fie.

9.Ce reguli de frumusețe  sfătuiești, dar nu o practici?
   Sportul, desigur, însă eu îl practic.

10.Ai aptitudini din categoria „Corp ciudat ”?
     Nu, dar aș vrea să am.

11.Ce mîncare din categoria „nesănătoase” îți place?
     Pizza și Hotdog-ul

12.Care-i faraza ta „regală”?
     - Ești numai rama și provodka
     E cam ciudată această frază, dar le-o zic tuturor celor care se cred grași, dar nu sunt.

13.Ce piesă îți face „piele de gîină”?
     Cred că piesele lui Ed Sheeran, în special I See Fire și Give me love.

14.Cu cine ai cea mai lungă conversație pe skype?
     Cu mama.

15. Este timpul pentru culcare! Ce gînduri ai înainte de a te culca?
      Eu, înainte de culcare, devin filozof. Îmi fac tot felul de planuri, care știu sigur că nu se vor îndeplini, și-mi pun tot felul de dorințe. Cred că fiecare e așa înainte de somn.


Cred că v-a plăcut acest TAG. Dacă ai blog sau videoblog răspunde și tu la aceste întrebări, pentru că aceasta este menirea TAG-urilor.


No comments:

Post a Comment