.

Image Map

Unde iti poti petrece vacanta de vara in Moldova?

Bună la toți!
Chiar dacă e aproape sfîrșitul lunii iulie, niciodată nu e tîrziu să te odihnești împreună cu familia sau prietenii. Astăzi am venit cu cîteva idei de locuri unde îți poți petrece vacanța de vară.
1. Vadul lui Vodă
     Eu cred că cu toții ați auzit de Vadul lui Vodă. Este ca o plajă pe malul Nistrului. Mie îmi place, fiindcă intri gratis, doar dacă vrei să stai de exemplu peste noapte sau mai mult trebuie să plătești. Eu niciodată nu am fost la Vadul lui Vodă, dar în timpul apropiat precis că mă voi duce.


2. AquaMagic Park
    AquaMagic Park este un AquaPark. Acesta se află în s. Sociteni, r.Ialoveni și se consideră cel mai mare AquaPark din Moldova. El a fost construit acum 2 ani, iar eu am fost în primul an cînd s-a construit și e super tare. Anul acesta iarăși mă duc, căci  după cum v-am spus e foarte interesant. Pentru că am fost la cest AquaPark , o sa va spun cam ce găsiți pe-acolo: 2 bazine, unul pentru maturi, iar celălalt pentru copii, tobogane multe, și, desigur, toboganele celea mare  care sunt formidabile. Din păcate eu la celea mari nu m-am dat atunci, dar anul acesta precis că mă dau :D. O să vă pun mai multe poze, fiindcă sunt unii care visează la așa ceva, iar ei măcar să știe cu arată un AquaPark.








3.La țară
   Eu cred că la țară e un loc potrivit pentru vacanța de vară. Dacă aveți rude la țară e cu atît mai simplu, fiindcă veți putea locui acolo o anumită perioadă lungă. Cei ce nu au rude, pot să-și găsească niște prieteni în acel sat, iar ei, poate, vor locui la țară, dar pe o perioadă mai scurtă.









No comments:

Post a Comment